Skal man printe sin billet?
Nej, vi kan scanne din mobilbillet.
Hvor kan jeg parkere?
I Ny Banegårdsgade ved DSB Parkering eller ved Nordisk Films Biografer, ved Scandinavian Congress Center, i Bruuns Galleri eller ved DOKK1.
Hvornår er der åbent?
Administrationen 2. sal
Tirs.- tors. kl. 13.00 - 16.00
Fre. kl. 13.00 -15.00
Café Svalegangen
Tirs. - fre. kl. 18.30 - 19.30
Lør. kl. 15.00 - 16.00
(NB. kun åbent på forestillingsdage)
Hvornår spiller en forestilling?
Spilletider er individuelle. Normalt spilles hverdage kl. 19:30 og lørdage kl. 16:00. Kom i god tid, da der ikke er adgang til salen efter forestillingens start.
Må jeg medbringe mad?
Ja, du må gerne medbringe mad og spise den i vores café med din ledsager før forestilling.
Kan jeg købe billetter til flere med medlemskort?
Du kan sagtens købe billetter til flere og få rabat. Du skal blot huske deres medlemsnumre, når du køber online, eller hvis du køber via vores billettelefon.
Kan man reservere pladser?
Billetter kan reserveres ved henvendelse til Teatret Svalegangen. Enten ved personligt fremmøde eller via telefon 86 13 88 66. Reserverede billetter skal afhentes senest 3 dage efter reservation.
Skal jeg medbringe studiekort?
Som ung under 25 år og som studerende kan du komme i teatret for 75 kr. inkl. et bæger popcorn. Ved køb af ungdoms- eller studiebilletter medbring gyldig legitimation.
Kan jeg få refunderet min billet?
Billetter refunderes ikke, men kan ombyttes til en anden dag i samme spilleperiode om muligt. Ved ombytning af billetter refunderes gebyret, men der pålægges et ekspeditionsgebyr på 25 kr.
Er der teleslynge?
Store Sal og Ny Sal er udstyret med teleslynge for hørehæmmede.
Er der adgang for kørestolsbrugere eller svagt gående?
Der findes kørestolslift til alle tre scener. Der er begrænset antal pladser for kørestolsbrugere, så giv billetkontoret besked, hvis du har brug for en kørestolsplacering. Kørestolsbrugere kan få hjælpere med gratis. Book billet gennem vores billetkontor.